19 January, 2008

PAS Tambun anjur Malam Jasa Dikenang, Kejayaan Dirai

IPOH, 19 Dis (Hrkh) - PAS Kawasan Tambun akan mengadakan jamuan malam malam sekaligus memberikan anugerah dan pengiktirafan kepada cawangan teraktif dalam satu majlis yang dinamakan Jasa Dikenang, Kejayaan Dirai pada 27 Disember ini.

Majlis tersebut akan diadakan di bandaraya Ipoh.

Menurut Setiausahanya, Ahmad Khair Faizal, majlis yang bakal diadakan nanti merupakan majlis kali kedua yang dianjurkan oleh PAS kawasan bagi mengiktiraf cawangan terbaik, keluarga PAS terbaik serta anugerah khas pendidikan.

"Seperti majlis yang pertama dahulu, PAS kawasan juga akan menyampaikan pengiktirafan kepada bekas-bekas calon PAS yang bertanding pada pilihanraya umum ke 11 yang lalu," ujar beliau.

Malam Jasa Dikenang, Kejayaan Dirai yang akan diadakan nanti turut memberikan pengiktirafan dan anugerah kepada Unit Amal Tambun serta guru PASTI terbaik bagi kawasan Tambun.

"Naib Presiden PAS, Ustaz Ahmad Awang dijadualkan akan merasmikan program tersebut serta menyampaikan anugerah kepada mereka yang terpilih," katanya.

PAS Kawasan Tambun turut juga menjemput beberapa Badan Bukan Kerajaan (NGO) khususnya yang berada di Ipoh serta wakil-wakil masjid-masjid dan surau-surau yang disenaraikan oleh PAS kawasan, katanya lagi.- mr